note 4 uoalllsss

hye!aku dylla yang bajek sweet!

Tuesday, December 25, 2012

budak accounting tak tao debit kredit?

penat duduk atas kusi berjam2.cite tak besh actually.saje je nak tulis.sebab gatal tangan.nak cite pasal UBS ngn AUDIT EXPRESS.tao tak ape tu?satu application untuk auditor & accountant sahaja.

AUDIT EXPRESS

UBS

EXAMINATION CERTIFICATES
nak cite.actually senang.tapi biler ade mende detailed2 yang salah.memang akan teros dapat ZERO.then,aku dah pon terlanjur membuat kesilapan.adoi adoi.sedih au.tapi malas nak citer kesedihan ini.hopefully sume dah A.takpon lulus pon dah kire oke.alhamdulillah.sebab bukan senang nak lulus pon sebenarnye.kerana aku adalah kalangan orang yang careless.so.memang tak lah nak dapt perfect.tapi nak jugak.nak jugak.nak jugak.banyak sebab kenapa aku nak jugak dapat certificates ni.antaranye.my pointer!atoi atoi.sikit dol.so.if aku memang ditakdirkan tak lulus.amat la merisaukan.hape la nak jadik kan.sebab mase belajar ni pon.kalo tak tao debit credit.baik jangan teruskan di course Accounting.tol tak?seyesly down kot.anyway.wish me luck oke.i luv u allouussssss~

No comments: