note 4 uoalllsss

hye!aku dylla yang bajek sweet!

Sunday, November 25, 2012

kenapa ade waktu2 untuk pilih kasut?

korang penah alami tak biler dah beli kasut,pastu bawak balik umah,tibe2 kasut korang tu jadik longgar takpon ketat giler?aku pernah wei!yang nak cite ni mase baru2 ni.mase pegi JPO(Johor Premium Outlet),sempat lagi beli kasut Vincci (RM70 for 2 item),murah murah murah!tapi sebab kan masalah teknikal.takley nk tunjok kasot kat korang.gambar curik boley tak?

ni nak citer.mase aku beli tu kan.cuace cam sejuk2 nak hujan.tapi memang mase try then sempat jalan2 satu kedai tu,kasut tu longgar je au.kalo nak tao,bukan kaki kanan aku yang besar,kaki kiri tu yang besar.tu sebab biler try sume kasut kat tester tu,muat2 je kaki kanan.biler tang kaki kiri masok.mak ai.ketattt!kasut korang jugak boley mengecut au. penah dengar ke kaki yang mengecik?haha.membesar ado lah kan. pada satu hari ak nak g kelas kan.pakai la kasut baru.hewhew.dah la jalan kaki pegi kuliah sane tu.then.rase teramat sakit kaki tu.sampai melecet terok.bayangkan panas2 terik lak tu.


tapi hari ni bessss!dari pagi tadi cuaca suam2 je.asek hujan2.biler pakai kasut tu.rase selese cam beli aritu.yey!tapi rugi la.mesti pakai waktu cuaca suam2.cis.lagi pon,sebelom korang pakai kasut tu,better korang gigit cikit belakang kasut tu.tapi tu hanye lah petua orang dulu2.mase gigit ciap cakap "meh aku gigit kau sebelom kau gigit aku"...selamat mencube!

No comments: