note 4 uoalllsss

hye!aku dylla yang bajek sweet!

Sunday, November 25, 2012

graduation day to my fren~

selamat berkonvo kat dila tok taon depan.insyaallah!pukul 10.50 pagi jalan nak pegi library tok discussion. curik2 pandang kat skrin.waaaa.nampak orang kat atas pentas tengah amik skroll tu.teruje2.balek pulak pukul 4.50 petang.dengar lagi suara2 kat Dewan Sultan Mizan tu ha.haishhhhh.dalam hati ni ade beribu2 rase.sebab nye aku tengah serabot nak wat asgment yang tak gerak2.heppy sangat tengok dorang2 ni dah konvo.ce bayangkan,same batch tapi dorang konvo dulu.almaklumlahh ak pon kos 4 taon.sayang UMT lebih.hikhik.ade lah kawan2 ak ni ajak2 pegi snap pic bersama dorang pagi ahad tu.tQ awak sebab ajak saye.tapi saye je tak pegi.hikhik.sebab banyak keje satu.sebab nak ucap congratulation ekot technology celah2 jari ni je.hikhik.oke!moge lepas grad.korang2 dapat keje yang bagus2.oke!












*maap!curik gambar anda2.hahaha.

1 comment:

Puteri Kerek said...

eh..ehh..gmba kite ade laaa~~ :P