note 4 uoalllsss

hye!aku dylla yang bajek sweet!

Sunday, April 29, 2012

dari reality membawa ke tidur~

betol ke kalo kite pikir kan sangat ape yang kite tengah pikir kan salu nye sampai bawak2 pegi tido?nak dijadikan cerite sedih aku la kan.malam tadi tunggu punye tunggu ko msg sampai tertidur2 aku,pastu boley lak aku mimpi aku tepon ko,pastu ade pompuan lain angkat pastu tak lame tu ko pulak jawab panggilan aku dengan berlatarkan suara lunak yang menaikan nafsu marah aku..berbunyi cenggini "yunk,sape tu,sampai hati,heee...." berkate pompuan itu sambil merenggek mengalahkan aku,cis bedebah punye pompuan..dalam situasi ni ak pon gelabah gile la an, ak pon cakap "ko kat mane?nape ade pompuan tu?sape?kenape ni?nape wat aku camni"..pergh bertalu talu soalan ak tanye kt ko,ko pon dengan tenang menjawab,takde pape la syg..
tak lame tu,ak dengar lagi pompuan tu cakap "sape tu.."..haish,pencebok tol la pompuan tu,rase sakit hati gle2 ni sampai satu tahap ni.......

ak pon terjaga dari tidur yang sangat nyenyak,teros capai henset yang bername 'MR BLACKBERRY'..toing!ade satu msg sampai kol 3 pagi tadi,pastu ak pon hantar satu msg..tibe2 dengan pantas nye 'MR BLACKBERRY ' ak nyanyi lagu drive by,alaaa yang train punye lagu tu..terkejot mak kiah..terpapar la panggilan dari org yang ak tunggu2 iaitu ko..dengan rase sedih yang masih bersisa,ak pon teros angkat,..terkejot lagi sekali mak kiah ble dengar suara ko begitu ceria di hening pagi yang indah ini..hhoho..tanpe membuang mase,ak pon teros cite sambil mata ak berkace2..mak kiah sedih sangat woo..pastu dah abeh cite,ko pon cakap dgn penuh macho nye 'b tak kn curang kat bb la'..cewah2..ak pon ape lagi,rase lege tak terhingge,teros meneruskan agenda tidur..pastu mimpi bukan2 lagi..arghh..yg tu taknak cite,sebab dalam mimpi tu ko dan ak pegi cameron highland yang tinggi nye bukan main tinggi *errk,ape ak merepek..tu adalah akibat mengutuk mereka yg pegi cameron tapi tak bg stoberi..haha..

*tapi ape yang pelik,roh ak ni tak penat2 ke?asek berjalan sampai ke cameron lagi..haha..esok nth mane pulak dy berjalan..the end~

saat2 pertemuan ko dan ak di upm~

No comments: