note 4 uoalllsss

hye!aku dylla yang bajek sweet!

Tuesday, July 26, 2011

penting sangat ke laptop jenama

penting sangat ke laptop jenama..bagi aku lah,sangat penting.sebab pe,korang ley jimat kat situ. selalu nye laptop jenama ni tahan lama,pastu pulak,korang rase besh je bile software2 dalam lappy korang tu besh2..dapat donload cite dengan senang lah...nape aku cakap camni?sebab nye,aku pon pakai toshiba je kot,tapi sebab kan dulu2 aku gune window vista,pastu macam2 problem aku dapat..asek2 rosak,pastu bile nak tambah software besh2 sket,tibe2 jadik stuck...sampai satu tahap,aku pon soh abang aku tuka window vista kepade window7..tu pon jadik masalah bile mood lappy aku ni 'senggugut'..yelah,kite excited giler nak 'on' sekali tulisan dy besar bapak gajah..tu dah sah,xley nak gune keypad..ish!macam2 la aku ni...hehe..tu je nak merapu..sebenonye,aku tengah bosan tunggu donload cite ni,tu cakap sorang2..hahhaa...kesimpulan,bile lappy dah 'tak senggugut' sure dapat gune dengan bijak dan cemerlang..hahaha

1 comment:

bukan photographer said...

nak lagi best ko pakai jela desktop..senang ko nak upgrade jadi superkomputer...