note 4 uoalllsss

hye!aku dylla yang bajek sweet!

Wednesday, June 8, 2011

jahatkah aku?

mase aku tengah tulis entry ni,hati aku sangat sedih dan tak pernah terubat sejak 3minggu yang lalu..terlampau banyak sangat dugaan yang datang..bertimpa2..aku sedar aku bukan manusia yang teristimewa,sama je cam orang lain..ade seseorang penah kate,jangan anggap sume yang kite lihat sume nye indah..ye!i know that..tapi aku hanye lah manusia biasa yang tak pernah sempurna kat mata mane2 manusia pon..setiap bende yang aku wat,sume akan direject,tapi bila ade yang menerime,ade pulak yang xsokong...seyes!sakit hati dan kecewa giler..kalo sekali dua tak pe juge,tapi kalao berkali2,kite pon dah paham an?

sedangkan mase wat asgment,aku wat sehabis mungkin,tapi ade jugak yang tak puas hati..ini kan keje yang paling senang aku wat dalam dunia ni pon ade jugak yang tak puas hati..tujuan aku tulis entry ni sebab aku dah hampir sangat berputus ase,aku tao,tak buley berputus ase,tapi kenape sume ni terjadi kat aku??kenape??memang orang lain pon ade jugak cam aku..sentiase tak pernah dapat yang terbaik,tapi aku tak kuat..lagi satu persekitaran aku tak pernah nak bagus..

ehm..sekarang ni,no air mate..yang tinggal air hati..seyes aku dah tak mampu nak keluarkan air tuikot mate aku..