note 4 uoalllsss

hye!aku dylla yang bajek sweet!

Saturday, May 7, 2011

rahsia cili kisar?

hari ni aku nak wat pasal petua-petua lak...ade ke ade orang tu kata aku xreti masak..reti je tapi simpan skill..hahahaha..oke !korang tao tak,kalo kite kisar cili kering mesty yang biji2 tu xbape nak hancur..kan?jadik,nak bagi hancur senang je..mase kisar tu,korang ubuh minyak masak sikit..jangan banyak2..tapi kalo hancur sume tu,aku nak bagi medal..hahaha..sebab salu nye 90% lebih better dari yang sebelom nye..mane aku dapat petua ni?mase mak aku ajar aku masak,dia yang btao bende ni,siap mention name oyang aku lagi..haaa..kire dah lame giler lah petua ni..tapi,dulu2 ade blander ke?errkk..moden tol oyang aku..hehe..

korang tao x kalo terlalu banyak kandungan kite makan biji cili yang xhancur tu kan,kemungkinan ley jadik appendik tao..korang nak kene bedah?heee,takot...pemakanan kan penting tok kesihatan..terlanjur aku cakap pasal oyang dan mak aku,nak gak ucap 'hepy mother day'..huk2..aku penah tanye mak aku,sakit tak beranak..dy jawab 'ntah,xengat'..eerrkkkk...yelah,aku pon dah umo 21 tahon..kire dah besa toben dah aku an..haha..k lah,tu je aku nak kongsi..selamat mencube!

No comments: