note 4 uoalllsss

hye!aku dylla yang bajek sweet!

Thursday, May 5, 2011

PART 1-kawan bek bakal jejaka idaman?

dulu2 aku gatal nak bercinte sangat..yelah,bile gadoh,aku mesty nanes2,asal gado je nanes..heee..bodah nye aku..senang cite,bercinte tok menanes je lah..hihi..sampai satu hari ni,aku pon nanes2 then terbreak..ops!hehe..bukan aku ye yang wat mistake,ntah ex aku xsuke aku,nak wat camne an?pastu aku pon nanes lagi..haish...nanes lgi?tak habeh...huk2..aku pon bergegas pegi bilik kawan aku...kami pasang strategi.."dylla jum kite carik2 kat ym ke fb ke,alah dapat makan free oke lah an?"..hmm,mase tu aku kan tengah frust giler baby nye lah,yelah,tibe2 kene tinggal terkapai2 tanpe sebarang alasan?korang2 ade tagged x?haa,aku gune tagged tok mencarik kawan...dalam otak aku,hanye mahu berkawan dan makan free..hahaha...mule2 ko tackle aku kat tagged,pastu ko tackle aku kt ym plk..hari2 ko wat aku ceria,mule kan hidup baru..tapi bukan hidop dengan ko lah..aku yakin!tapi aleh2,ko tersuke aku dalam diam..aku mule nye suke je ko,tapi ko laki ko kene lah tao..aku pon wat bodo je lah...hoho..lagi pon ko asek cite adek angkat lah,pastu orang dok ngorat ko lah...haish..'xpe2,aku nak kawan je' aku cakap dalam hati je..

-------------------------------------------------------------------------------------
cite aku dengan dia??xbanyak pon..sebab kawan di alam maya je beb,macam bese lah,hari2 msg,,ko lah yang salu kol aku,then aku pon lari pegi tangge..hahhaa..then satu hari tu,ko pon meluahkan isi hati ko..tapi ntah kenape aku xrase nak terime ko?ke sebab ayat ko yang salah?ntah,yelah selama ni pon gegel yang banyak ngorat ko an?ish2..pade mase yang same jugak,aku berkawan dengan lecturer aku..dah cam kat dalam novel pulak..haha..oke2,misi aku kan nak makan free..pergh!time tu memang jimat lah,lagi pon dok asrama an...

-------------------------------------------------------------------------------------
kisah aku dengan ko berlarut sampai sekarang?ye kot...mase2 aku single ko banyak teman aku,bile aku dah kaple pon ko teman aku,tapi kadang2 je sebab aku salu xbalas msg ko..pastu sampai satu hari tu,ko kate kat aku..'awak carik saye mse bile dah break je,sye ni spe?sye sangat cinte kat awak' argghhh,sampai hati ko cakap camtu kat aku kan?seyes aku hancur hati..betol lah kate abg aku,laki ngn pompuan xbley berkawan baik...then aku cakap 'xpe lah,ko jgn carik aku dah,seyes aku xnk kwn cam ko'.. tapi cite dah lame beb,then dia baru kate dia nak kawen dah..tahniah..akhirnye ko dapat jugak kawen yang ko nak sgt..hehe..

--------------------------------------------------------------------------------------
lepas je ko cakap bende yang tajam tu kt aku,aku teros kesorangan,aktiviti makan free aku pon xjalan sangat..sebab aku pk,kalo aku kawan dengan org len lebih2 pon orang akn cakap mende yang same..tapi bagus gak,sebab aku dapat kawan baru..yang lagi besh dari ko..

No comments: