note 4 uoalllsss

hye!aku dylla yang bajek sweet!

Monday, May 9, 2011

kenalan vs sahabat

arini sedih..sebab pe?sebab kucing aku kecewa..aku pon sedih gak..hahaha>>tipu je! bese lah,masalah peribadan..tapi mase aku sedih,aku xtao nak cite kat sape..seyes! maybe sebenarnya aku ramai kenalan,xramai sahabat..maybe bile makin besar,makin sikit kot kawan kite..sume nye hanye kenalan semata..mase kecik2 dulu tu ye name nye sahabat,sebab kawan kite bermain-main2..kalaw waktu di asrama,aku assume 70% adelah sahabat,sebab kite saling tolong menolong kat asrama(aku cakap waktu zaman2 baju putih)..zaman kat matrik pulak,yang pandai jadik sahabat,yang bodah jadik kenalan,korang penah rase tak?aku penah,ish!nape lah sian sangat kesah hidup aku ni..mase u pulak,mase kite berdikari,kadang2 xsume orang kesah yang korang akan baik ngn dy secara eklas..ntah,bagi aku lah,hidup kat u cabaran banyak,biler dah macam2 orang kite jumpe,macam2 perangai ade dah tu macam2 pengaruh yang datang..tu banyak dak2 u 'advance'..hahaha...oke lah tu,pengalaman..lao skema sangat,lain lak pengaruh nye..nanty biler dah kawen?dah dewasa?mesty lagi kesorangan..cube tengok nenek2,dorang buley dok sorang2 an?hebat2..sedang kan kalo sekarang pon dok makan sorang2 pon aku terase,ni nanty biler dah jadik nenek,segala nye sorang2..eehhh!tu kalo dah jadik balu yang cun..hihi..tapi pape pon,aku salute kat nenek2 atau atok2 yang sengsorang tu...mesty mase tuwe dorang xley nak lupe kan arwah..sedih2..


1 comment:

mushiqbal said...

if ade msalah just text me k adik??