note 4 uoalllsss

hye!aku dylla yang bajek sweet!

Wednesday, May 25, 2011

aku kah kaki novel?

uh..bosan giler dok umah,line tenet pon TENAT je tao..geyam2..nekad,minggu depan mau carik keje..hehe..cke!haaa..ni aku nak cakap,sepanajang aku dok umah yang mengoyangkan badan kan kaki ku ni ha,aku pon bace lah beberapa novel..

aku bukan nak cakap banyak pon,tapi yang jadik isu nye,watak hero mesty seorang yang bergaye PASTU berkerjaya PASTU berharta dan KAYA raya...lastly,mesty epy ending..bukan2!lastly,mengandung then bahagie..mostly yang aku bace cam tu la...eerrkk!sebenarnye,aku bace pon xbanyak..haha..yang penting MOSTLY ye...hehe..

ehhmm...nak carik novel yang hero nye kaye,pastu jadik miskin??ade x?plish..nak tao ending dy...dapatkah dy wanita yang kaye??bergaye?huhu.korang!tolong dylla.....

<ni tadi baru je abeh kan>

cite ni besh giler!

No comments: