note 4 uoalllsss

hye!aku dylla yang bajek sweet!

Tuesday, April 26, 2011

nak cite sket!

sempena arini,lagi 2 hari ak nak habeh kan mase2 sem 4 aku kat UMT ni ha...macam2 sedih,duga,menci,suker,sume2 lah..

nak cite: mase sem4 jugak lah,aku pokai giler babi nye,xpenah ase camni,sedih+terkejut..bukan nak kate aku kaye giler,tapi,aku pokai pon sebab kesalahan aku sendiri,result jatoh...argh2 macam2...

nak cite: tyme pokai jugak lah,ncet aku hilang,ingat lagi kat kat stesen minyak..oit budus!huh..aku pon budus jugak,PELUPA!makan semot banyak ke?arrgghhh....

nak cite: ade ncet ni,aku pakai dari matrik lagi..dalam kurungan mtrik perak..peh!punye dah lame gler ak gune fone tu,aleh2,biler fone yang tadi tu hilang,"si merah budus" tu jugak nak rosak...arrghhh!!

nak cite: sem 4 jugak lah,ramai je yang wat aku sakit ati..ak nak tye"ade x aku wat korang sakit ati??"truly aku cakap,lao aku ade wat salah,tegur!jangan diam...arghh....

nak cite: sem4 jugak lah,aku jupe 'teman paling gempak'..gempak cane?korang xtao,aku je tao..hihi...

lao nak cite kat cini,banyak giler,so baek diam dari berkate2..bek mendengar dari mencarot..ahh..bla..bla..bla..uh,lepas sume nye,aku tuleh ni pon bukan sebab nak korang simpati pon TP..lao sape2 ade ncet blackberry,ley le bagi kat aku jap..hahaha...ngok!lam erti kate len,kat sape lah aku nak cite2 pon..blog ni je yang ade..huk2..uhm..terlalu banyak kenangan kat sem 4...tapi biarlah kenangan itu berlayar menjadi satu teladan kepade cicit aku ni ha..aku kan,setiap bende aku wat,ade reason tersendiri,so,sape2 yang nak join aku bley request!haha..yelah,tapi sume tu kesilapan aku jugak...korang pon amek note..

"jangan menganggap sume orang yang anda tolong akan menolong anda biler anda susah,percaya lah" ade kene ngene ke??haish...xde2...daaahh!aku nak study economy ni..tata!!muah..

3 comments:

, said...

"jangan terlalu berharap sume orang yang anda tolong akan menolong anda biler anda susah,percaya lah"

sbb nti kite sendiri yang akan terasa hati kalau terlalu berharap.

sbb kite pun belum tentu boleh tolong semua org bile dorg susah. :)

dylla bakri said...

at lease tolong dengar pon jadik lah.. :)

akutetapaku.com said...

singgah bc n3 d sini...

singgah2 la disini

http://akutetapaku85.blogspot.com/