note 4 uoalllsss

hye!aku dylla yang bajek sweet!

Sunday, March 20, 2011

aku ke yang patot masok mahkamah??

yelah2,dylla je lah yang salah an?hahaha...sowie...mukadimah je owg kate an...eeh...sebenarnye,tengah pikir2,ape kate korang if korang cakap dengan seseorang laen,tapi dy xpandang muke korang langsong2 lah..kire cam cakap ngn CIMO lah jgk(bear dylla)..yelah,macam cakap satu hala cam tu...adekah kaw xnampak ak sebab ak invisible?haeh,ni bukan skype nak invisible bagai an der...mungkin kah jua kaw ngumpat ak,tapi xnak ngaku?alalaa...btao je lah...xmarah kaw langsong,if betol salah dylla yang kaw suko bonar tu an,dylla banje eskem..nak2??(dah cam rasuah je nie)huk2..bukan rasuah,sebab dylla dah malas nak gado2 pasal kawan kaw tao x?kiter dah besar(dylla je) pikir lah mane yang terbek,plish be mature..plish..marayu2 sambil wat muke nak muntah..hahaha...oke2..hope ko bace ye,ade mate an?melihat lah dengan sepueh nye..muah2!


Emo Myspace Comments



Bye Myspace Comments

No comments: